DAGEN ER DIN, CECILIE!

Categories HVERDAG

I dag har min kjære bestevenninne bursdag ♥ med tanken på at vi har arbeid så mye med både skole og bacheloroppgaven har vi ikke hatt så veldig mye tid sammen. Men siden det er din bursdag så ønsker jeg å dedikere dette innlegget til DEG ♥ for en så fantastisk jente fortjener det aller aller beste! Jeg håper at dagen blir like perfekt som du er, solstrålen min ♥

Vennskapet vårt har ikke vært så lenge men vi fikk skikkelig god kontakt når vi først startet på Høgskolen. Du var en av de første vennene jeg fikk i klassen. De eneste bildene vi tar sammen er som regel selfies, og som regel havner på instagram – men jeg er bare så stolt av å ha en venninne som deg! Jeg håper du får en fantastisk bursdag! Er veldig glad i deg fine bestevennen min ♥

GRATULERE MED DAGEN, CECILIE! ♥ ILOVEYOU

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DAGEN ER DIN, CECILIE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *