MIN SISTE SKOLEDAG!

Categories HVERDAG

Idag var siste skoledag, og ikke bare hvilken som helst siste skoledag. Siste skole dag ved Høgskolen i Volda! Den siste skoledagen hvor jeg går i klasse med bestevennene mine Cecilie og Karianne. Den siste dagen jeg ikke ser dem hver eneste dag på skolen. Den siste dagen med verdens beste barnehagestudenter skal ut i arbeidslivet og vi spres for alle vinder. Er ikke det trist, dere? Jeg har hatt tre fantastiske år her på denne skolen og det er rart tiden går fort og jeg er ferdig som student. Jeg kunne gjerne hatt enda flere fine år sammen med denne gjengen! Jeg kommer til å savne skolen, kantinematen og ikke minst hele min fine klasse ♥

Jeg skal forresten møte denne fine klassen igjen i slutten av mai, når vi skal ha STOR avslutning som det første barnehagelærer kullet som har fullført 3årig bachelorutdanning, og jeg merker jeg er klar for å komme meg ut i arbeidslivet og lære enda mer, få enda erfaringer og få muligheter til å oppleve arbeidslivet. Vi snakkes senere! Jeg håper at alle får en fin torsdag! 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “MIN SISTE SKOLEDAG!

  1. Er alltid trist det. Husker selv jeg var på audition i London da klassen min hadde avslutning, og det var så kjedelig. Men vi hadde en klasse avslutning litt før det og. Eller en samling da ^^

  2. Henriette Celin: Ja, det er alltid trist å avslutte skolen, ikke pga selve skolen men pga klassen. Vi skal heldigvis møtes igjen den 27 mai, og ha både skikkelig avslutning med seremoni og fest på kvelden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *