ENDELIG SOMMERFERIE!

Categories HVERDAG

DET ER SOMMERFERIE?!!?! Herregud, jeg kan virkelig ikke tro det. Eksamen ble gjennomført med glans og alle nervene mine forsvant når jeg gikk inn for å gjennomføre. Jeg er såååå stolt av gruppen ♥ Der og da gikk det faktisk opp for meg at det er over, og for en deilig følelse det er! Nå er det endelig ferie. Føles ikke slik helt enda, men veldig godt skal det bli! Kjempe deilig! ♥ 

Det som er trist med at det er ferie, er at jeg ikke får se jentene mine hver eneste dag på skolen, men selvfølgelig skal vi møtes. 

  

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? HAR DERE HATT EKSAMEN I DAG? 

13 kommentarer

13 thoughts on “ENDELIG SOMMERFERIE!

  1. Jeg hadde eksamen i engelsk skriftlig i dag, og så langt er du faktisk den eneste som har spurt meg hvordan det gikk. Jeg tror det gikk veldig dårlig, rett og slett. Internasjonal engelsk er ikke min greie.
    Ellers har dagen min vært utrolig bra, fylt med latter og glede. Hadde besøk av tantebarn og hund, og koset oss masse.
    Ønsker deg en suuper sommerferie!!!

  2. Gratulerer med gjennomført eksamen ! Nå som det er sommer håper jeg bare været kommer med:) Flott blogg du har <3 ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *