PRAKTISK EKSAMEN – HJELP MEG!

Categories HVERDAG

Hei mine fine ♥ i morgen timene var det like før jeg besvimte av nervøsitet. For når jeg kom på skolen så skulle vi trekke oppgaver til den praktiske eksamen i kunst, kultur og kreativitet. Å komme opp med ideer under press er ikke det letteste, selv om dette er en eksamen jeg har vist om siden starten på skoleåret! Heldigvis er det en gruppeeksamen og gruppen er helt fantastiske! Dette blir bra, ikke sant? Heldigvis er ikke fremføring før på onsdag – men dessverre foran et publikum, hjelpes! Vi får krysse fingrene!

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? 

8 kommentarer

8 thoughts on “PRAKTISK EKSAMEN – HJELP MEG!

  1. Lykke til Gunn , tommelen opp for dette klarer du med glans . ☺️Husk å pust med magen 😉.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *