DAGEN FØR EKSAMEN ….

Categories HVERDAG

Dagen før eksamen er faktisk her! Dagen jeg føler at ingenting jeg leser faller på plass! Akkurat nå tviler jeg på at jeg kan lære noe mer, så da får vi se hvor langt det holder, og i morgen kl. 15 er den første eksamenen over å enda et steg nærmere sommerferie ♥ Akkurat nå kan jeg vel si at jeg føler meg både trøtt, utslitt og har ikke konsentrasjon. Er det noe jeg gleder meg til mer enn noe annet så er det at jeg kan legge bort dissa bøkene, og bare kunne slappe av hele denne helgen med bacheloroppgaven i tankene. 
> jess. . . . jeg må sende inn en prosjektskisse før mandag kl. 08:00! Er jeg ferdig med det ene så er det andre, liker det! ♥ 

Vel, nå skal jeg ta en siste innspurt før jeg legger bort bøkene og notatene! Håper dere vil ønske meg lykke til på eksamen! 


5 kommentarer

5 thoughts on “DAGEN FØR EKSAMEN ….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *