CASUAL OUTFIT WITH A TWIST

Categories ANTREKK

Endelig var det på tide med dagens antrekk, så hvorfor ikke gjøre nytte av lørdagen når jeg først har fri når det er skikkelig bra lys ute – som alle andre bloggere er det jo viktig med godt lys når en skal ta bilder til bloggen, og det er nettopp dette jeg har vært å arbeidet med denne lørdagen: Bloggen! Dessverre så har dette gått utover søsteren min som ikke har hatt annet valg enn å stille opp som fotograf. Hva syns dere om den nye headeren min forresten? Håper dere får en fin lørdagskveld alle sammen! ♥♥

  

PIECES bukse NELLY t-skjorte YTREHORN uggs 

Jeg poster bare bilder som jeg vil ha på bloggen, der du posere og smiler til kamera – men idag prøvde jeg ut noe annet også!

 
 
 

♥ THIS IS WHO I AM ♥

VIL DERE HA FLERE SLIK INNLEGG?
HVA SYNS DERE OM ANTREKKET?

4 kommentarer

4 thoughts on “CASUAL OUTFIT WITH A TWIST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *