LUNSJ PÅ ROKKEN

Categories HVERDAG

Jeg tok meg noen ufrivillige dager med pause fra bloggen, var ikke akkurat planlagt å bli borte så lenge igjen som en uke, men når jeg ikke har spesielt mye å blogge om og det handler for det meste bare om skolen og lekser, så er vel ikke akkurat interessant? Men jeg har hatt meg mange fine dager i det siste selvom skolen har stått i stort fokus. Jeg har også vært igjennom en operasjon den siste tiden så det jeg brukte helgen på å slappe av og egentlig bare ikke gjort noe spesielt! Den siste uken har det vært mye fokus på skolen og praksis. Skoledagene har vært lange og tidskrevende. Så noen ærlige fakta på bordet er at jeg er sliten! ♥

I går hadde vi en pause på 2 timer og 15 minutter og dro da på Rokken og spiste en utrolig god lunsj med bestevenninnen min ♥ Dessverre er vi like kresne på matfronten så det var problemer allerede før bestiling om hva vi skulle ha og spise, mitt problem var jo at jeg ikke klarte å spise hard mat! Dagen var også alt for lang, men vi overlevde no dagen med tanke på at vi fikk kose oss mitt i skoledagen utenfor campus! Som Karianne sa : “Dette må ikke bli lenge til neste gang” ♥ og jeg er fullstendig enig med henne! ♥

HVORDAN GÅR DET MED DERE ? ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “LUNSJ PÅ ROKKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *