DIY – CROP TOP

Categories HVERDAG

Nylig søkte jeg litt rundt på internett etter crop tops som jeg hadde lyst til å bestille! Etter å ha funnet de toppene som jeg hadde mest lyst på, sjekket jeg handlekurven og det kunne fort blitt en dyr affære. Så hvorfor ikke prøve å lage den selv? Jeg valgte å kjøpe en enkel hvit t-skjorte som jeg skulle bruke for å lage en crop top og med å printe ut starbucks coffee merket jeg ville bruke på t-skjorten. Jeg brukte Texstile Transfer Paper slik at jeg kunne stryke merke på toppen. Dette var noe jeg syns var spennende og jeg ble veldig fornøyd med toppen – som kommer til å bli godt brukt til sommeren. Noe du kunne tenkt deg å gjøre selv? 

RESULTATET BLE TIL SLUTT SLIK : 

HVA SYNS DERE OM TOPPEN?

7 kommentarer

7 thoughts on “DIY – CROP TOP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *