DRAMA

Categories HVERDAG

Denne skoleuken har vært fantastisk og en utrolig lærerik uke sammen med hærlige barnehagestudentene på fordypning i drama. Jeg kom på gruppe med tre andre studenter som jeg aldri har samarbeidet med før, men seriøst så artig vi har hatt det sammen. Det har ikke vært en eneste dag uten at vi har holdt på å dø av latterbomber og kleine episoder, der en kunne gått gjennom gulvet.

 

Men siden jeg valgte å fordype meg i drama. Jeg har lært mye, fått nye vennskap og jeg har kanskje kommet over sceneskrekken. Vi avsluttet hele uken med å vise frem skuespllet om Hvitebjørn kong valemon til de gruppene som hadde hatt forming og musikk.

Jeg håper at alle har hatt en fantastisk og koselig uke ♥ vi snakkes snart igjen, mine kjære! 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “DRAMA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *