LUNCH DATE

Categories HVERDAG

Nå har det seg slik at jeg tok en lang bloggpause og mye har skjedd siden sist – men jeg har ikke vært flink til å dokumentere det! De siste ukene har vel egentlig vært turbulent både på godt og vondt. Har dessverre vært mye syk den siste tiden, jeg har lest til eksamen og vært på resturangen å jobbet. Nå smiler verdenen til meg mer enn den har gjort på en stund, og jeg koser meg mye.

I dag har jeg vært på Thon Hotel Fosnavåg å spist kjempe god lunch sammen med en veldig god venninne av meg. Vi hadde det koselig og snakket mye sammen om alt og ingenting. Er det noe mer jeg kan fortelle om så er det den fantastiske servicen vi fikk.

 

Håper alle sammen får en fantastisk lørdagskveld! Vi snakkes senere, dere ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “LUNCH DATE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *