KONKURRANSE : FITBIT FLEX (AVSLUTTET)

Categories KONKURRANSE

Denne gangen velger jeg å kjøre en konkurranse for dere – og premien er en egen Fitbix Flex Wristband som jeg også har selv. Jeg er utrolig fornøyd med denne – og den er perfekt både med og uten trening. Men den gir deg sikkelig motivasjon, ettersom den lagrer all informasjon om hva du gjør de ulike dagene. Og det den lagrer i databasen er antall skritt, lengde, aktivitet, søvn og kalorier. Når jeg laget til denne, så måtte jeg laste ned et en app som heter Fitbit og der holder du selv øye med hva du trener, istedefor å måtte logge inn på nettstedet til denne hele tiden. Du må også laste ned en app til din datamaskin. Fantastisk eller?

Men over til konkurransen og det eneste dere trenger å gjøre er å skrive en kommentar med følgende : 

  • Skriv “jeg er med” i kommentarfeltet
     
  • Skriv navnet ditt + email adresse 
     
  • Del innlegget på facebook eller andre sosiale medier
  • LYKKE TIL ALLE SAMMEN!
  • Konkurransen avsluttes 23 Februar 2015 kl. 17:00  
41 kommentarer

41 thoughts on “KONKURRANSE : FITBIT FLEX (AVSLUTTET)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *