MONDAY

Categories HVERDAG

Hei! I dag er jeg supersliten, og er straks klar for å ta kvelden. I dag er den dagen hvor egentlig alt er feil, kroppen er sliten og humøret er på bånn. Energien har ikke vært den samme ettersom jeg har vært syk i flere uker, og det gjør meg ekstremt sliten, samtidig som det er utrolig mye å gjøre i samarbeid med skolen – og da kan jeg ikke ta en eller flere dager hjemme pga fravær. Skoledagen i dag har vært lang og hard. Og jeg må virkelig si at det var herlig å komme hjem etter skolen å slappe av en stund.
Nå venter siste finish av innleveringen som skal inn om to dager, også er fult kjør igjen med ny innlevering og lesing av pensum. 

Jeg ønsker å takke dere alle sammen for alle kommentarene som har kommet inn bloggen i det siste ♥ og tusen takk for at dere leser bloggen min! Jeg har skrevet på facebooksiden til bloggen hvem som vant konkurransen, men jeg nevner det like gjerne her også og vinneren er Siv Janita Skorpen og hun vil få premien sin om noen dager. Og jeg satser på at hun blir fornøyd med premien sin ♥ ps. det vil komme flere konkurranser etter hvert her på bloggen. Snakkes ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “MONDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *