FIFTY SHADES OF GREY

Categories HVERDAG

I går kveld var det premiere på Fifty Shades of Grey og dette var en film jeg hadde gledet meg til å se. Og jeg kan trygt si at dette var en av de beste filmene jeg noensinne har sett! Seriøst, er ikke Christian Grey bare helt fantastisk!? Jeg sier bare wow, for en mann! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro – det var verdt det ♥♥ Kinobiletten hadde jeg skaffet meg i god tid før premieren og jeg har ikke vært så oppslukt av en film siden Twilight-filmene gikk på kino. Den gangen var det Edward Cullen som stod i sentrum. Men nok om Twilight og mer om Fifty Shades of Grey! Jeg  se mer, og jeg gleder meg allerede til de neste filmene som kommer senere. Har dere sett Fifty Shades of Grey?  

// Bilder er hentet fra google

11 kommentarer

11 thoughts on “FIFTY SHADES OF GREY

  1. Jeg har ikke sett den, og skal innrømme at forvetningene er ikke spesielt store.. Men skal se den, hvem vet, jeg kan jo blir positivt overrasket 🙂

  2. Hehe..først vil jeg bare si at han som er valgt ut til å spille Christian etter min smak ikke er manne mann nok..han er litt for pinglete. Skal se filmen ja, for har lest bøkene. Men en mann som Christian Grey kunne jeg aldri hatt.. jeg vil ikke ha en som forteller meg hva jeg skal gjøre, spise, kle meg i.. ja jeg vil ha en som utfordrer meg..men ikke dominerer meg..og jeg skal ikke dominere han.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *