MIN FANTASTISKE MAMMA

Categories HVERDAG

Gratulere med morsdagen! Jeg er evig takknemmelig for alt hun gjør for meg og kunne ikke ønsket meg bedre mamma ♥ Jeg kan snakke med mamma om alt fra A til Å, det er veldig godt å ha henne når det er noe jeg trenger å snakke om. Jeg er veldig sikker på at mamma er en av de snilleste personene i verden, jeg håper at en dag blir jeg like snill som henne. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg elsker mamma forferdelig høyt og at hun betyr ubeskrivelig mye for meg. Hun har alltid vært i mine øyne verdens beste mamma ♥  Jeg kunne virkelig aldri drømt om en mer fantastisk dame enn henne til å være min mamma. Jeg er så takknemlig for å ha henne som mamma. Jeg har ikke vært den enkleste datteren å oppdra, og det er jeg 100% sikker på. Mamma stiller opp gjennom tøffe tider og jeg føler alltid at mamma alltid har visst hvordan hun skal ta seg av situasjonen på best mulig måte. Hun har alltid vært der for meg, uansett. Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvor fantastisk mamman min er, men det er i dag på denne dagen at hun virkelig fortjener det ♥ familien din skal gjøre vårt beste for at du får en fantastisk dag ♥


GRATULERE MED MORSDAGEN, ALLE MØDRE! ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN FANTASTISKE MAMMA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *