SEN OPPDATERING!

Categories HVERDAG

Hei dere ♥ kommer dessverre en veldig sen oppdatering fra meg idag. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang, siden det handler om nesten det samme som i går. Bortsett fra at i dag var siste dagen på seminaret sammen om omsorgen noe som er helt greit. Hadde skriftelig arbeid i grupper hvor det ble fordelt ca. 300 studenter på 28 grupper. På min gruppe hadde vi studenter fra både barnehagelærer, førskolelærer, barnevernspedagog og sosionom og jeg var fornøyd for vi som gruppe gjorde en utrolig god jobb.

Etter skolen så laget jeg og broren min middag. Stekt laks i fløtesaus og tanglatelle hvor brokkoli og sopp var med som tilbehør ♥ Ellers har det bare vært avslapping og jeg har sett litt på arbeidskravet som vi har med tanke på dette seminaret. Ellers har jeg sett på sesong 3 av bloggerne – som virker som den blir en like bra sesong som de andre. Nå skal jeg avslutte. Natta, snakkes ♥

 

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT I DAG? 

3 kommentarer

3 thoughts on “SEN OPPDATERING!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *