SAMMEN OM OMSORGEN

Categories HVERDAG

Hei dere ♥ I går blogget jeg ikke fordi jeg var på både på skolen og jobb, og når jeg kom hjem var det sent og jeg var trøtt!! 
Det er virkelig ikke måte på hvor lang dag onsdag er. Dagen var så langsom og kjedelig at jeg sliter meg igjennom hver eneste time, uansett hvor interessant det var. Denne uken har vi et seminar som heter “Sammen om omsorgen” og det varer til torsdag.

Timene etter skolen og før jeg skal finne sengen er ikke fulle med gjøremål, for det er heller det motsatte om en ikke har lekser. Det blir nok bare avslapping som står på kveldens planer i dag også, å være på skolen fra 09:15-15:00 merkes godt på kroppen. Håper alle sammen hadde en fin tirsdag og har en kjempe fin onsdag! Snakkes senere ♥

 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? 

5 kommentarer

5 thoughts on “SAMMEN OM OMSORGEN

  1. Lange skoledager er vel noe som hører med. Men godt at du kan slappe av på ettermiddagen i dag da 🙂
    Min dag har vært rolig, med time hos kiropraktoren, trening og avslapping. Begynner ikke på skolen før neste uke :-))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *