JULEFERIEN ER OVER

Categories HVERDAG

God kveld! Juleferien er offesielt over og vi har nå startet på et nytt semester på skolen. Kjenner helt ærlig at jeg ikke er klar enda. Kunne gjerne fått 2 uker til med ferie, men det er vel altfor mye å be om? Misunner dere som har vinterferie igjen om litt mer en måned. MEN hallo, det er ikke vits å være sur. Jeg får heller telle ned til påskeferien som er i april. 

Skoledagen har dessverre vært altfor lang og utrolig kjedelig! Forelesning fra 10:15 – 15:30 er svært lite å skryte av. Etter skolen har jeg arbeidet med pensum og skal resten av kvelden få unna mest mulig av arbeidet, og senere skal jeg slappe av med The Vampire Diaries! Det høres ut som en god plan. Jeg har mye som skal gjøres så må vel egentlig komme i gang igjen. 

HAR DERE FÅTT EN BRA MANDAG SÅ LANGT? ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “JULEFERIEN ER OVER

  1. Åh det høres så digg ut å ha BÅDE skoleferie på to måneder på sommeren OG fjorten dager juleferie i tillegg til en uke høstferie, vinterferie og påskeferie. Det er 13 uker ferie i løpet av et år det. Vi som jobber får fire. Fem om vi jobber skift eller helger. Nei, se heller lyst på det. Det er åtte uker (sånn ca) til vinterferie.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *