KONKURRANSE – avsluttet

Categories KONKURRANSE

Nå er det lenge siden jeg har hatt en konkurranse her på bloggen! Premien som blir utlevert er en goodiebag til en verdi av 500 kr og det eneste dere trenger å gjennomføre for å delta i denne konkurransen er å skrive “jeg er med” som kommentar i kommentarfeltet. Vinneren kåres om noen dager! Lykke til ♥
Liker du facebooksiden min ? Vis ikke finner dere den herHUSK Å DELE BLOGGEN PÅ FACEBOOK!  

Vinneren publiserer på facebook grupppen til bloggen! 

16 kommentarer

16 thoughts on “KONKURRANSE – avsluttet

  1. Jeg er med. Og selvfølgelig liker jeg facebooksiden din. Jeg deler bloggen din på facebookgruppen til bloggen min, viss det er greit for deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *