NYTTÅRSFORSETTER

Categories HVERDAG

Jeg leste innlegget til Marthe Borge som fikk meg inspirert til å skrive mine egne nyttårsfortsett på bloggen, so here it comes! 

TRENE
Jeg trenger å sette meg mål, for da vet jeg at jeg kommer til å gjøre det. Det er så viktig for å opprettholde en sunn og frisk kropp. Men hovedasakelig for at jeg skal få de resultatene jeg ønsker. Tredemølla har stått stille alt for lenge, og det er på tide jeg starter å bruke den igjen, men også bruke naturen som en treningsarena. Det er så mange vakre fjell her jeg bor. GET READY GIRL!

   

SKOLE
Være flink student og alltid gjør oppgavene tidsnok, selv om jeg alltid har gjort det tidligere – er det viktig for meg at jeg har dette målet hvert eneste år for å vise for meg selv at jobben / utdanningen min er IKKE er bortkastet. Oppnå resultateter jeg er fornøyd med. Når en går på høgskolen er det viktig å lære av seg selv for det er ikke som på videregående. 

SHOPPING FORBUD
I 2015 skal jeg ikke shoppe unødvendige ting som klær og andre produkter. Jeg skal spare mest mulig og være fornøyd med det jeg har i garderoben! Så det skal være å bruke det jeg har og dersom det er nødvendig skal jeg handle det jeg trenger. BLIR BRA!

  

PLANLEGGING
Jeg mener ikke å planlegge dagene fra a til å, men å bruke planleggeren min fra personligalmanakk er en bonus i hverdagen. Det er der jeg skriver ned gjøremål som skal og må gjennomføres akkurat denne dagen. På denne måten fikk jeg unnagjort absolutt alt jeg skulle i løpet av en dag! Når det gjelder bloggen, kanskje sette av en hel dag med blogg-jobbing? Høres ikke det veldig bra ut? 


HAR DERE NOEN NYTTÅRSFORTSETTER?

3 kommentarer

3 thoughts on “NYTTÅRSFORSETTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *