MITT 2014 : OKTOBER – DESEMBER

Categories HVERDAG

OKTOBER

Det var oktoberfest i Fosnavåg, og da måtte selvfølgelig alle gå med kostymer. Noe som egentlig viste seg å være en gøyal kveld. 

Det nye hotellet Thon Fosnavåg åpnet i slutten av September, og jeg gikk på omvisning på egen hånd sammen med mamma og fikk knipset noen bilder av det stilige hotellet som vi hadde ventet så lenge på skulle åpne. 

Avsluttet hele måneden med at vi dro ut å spiste middag på den gamle nabo og feiret søsteren min sin 18års dag. 

  

NOVEMBER 

I november blogget jeg lite og sjeldent pga eksamenslesing og annen undervisning. 

DESEMBER

Denne måneden startet med julekonsert med Anita Skorgan. Og har ellers vært i eksamensmodus frem til 15. Desember hvor jeg tok en velfortjent juleferie før jeg var tilbake på bloggen med videoen : the winterlicipus tag sammen med søsteren min. Blogget om lille julaften og selveste julekvelden. 

   

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *