MITT 2014 : JULI – SEPTEMBER

Categories HVERDAG

JULI

Hadde mange besøk på Ninas Kafe sammen en koselig gjeng i sammenheng med nedvask av den gamle leiligheten til kjæresten. Det var faktisk så ille at vi måtte bruke munnbind fordi vi vasket veggene med salmiakk. 

       

Var på fuglesafari sammen med mamma, pappa og søsteren til Runde for å se på Lundefuglen og annet fugleliv. 

  

Hadde overnattingsbesøk av Karianne, og det ble en tur ut på byen sammen med henne og flere andre jenter – noe som var uforglemmelig kveld. Det jeg husker best er at jeg tror vi spiste 2 rullekebab hver. 

  

Jeg skulle også til Tyrkia denne måneden så jeg postet 2 videoer på bloggen som var “pakk med meg” og “innkjøpsvideo” (Tyrkia)

 

Jeg var i Tyrkia fra 18 Juli til 26 Juli 2014, der jeg hadde verdens mest fantastiske sommereventyr i paradiset i Side/Alanya sammen med familien. Det var en uforglemmelig tur, og det er virkelig en tur jeg ikke angrer på at jeg ble med på. Jeg fikk slappe helt av og det kjentes veldig på kroppen, noe som gjorde virkelig godt og jeg skal så tilbake igjen.

 

AUGUST

Det var tid for skolestart, og i denne anledning var jeg fadder under fadderuken for å ta i mot nye studenter til Volda. 

 

SEPTEMBER

Jeg fikk sponset kinobilett til The Maze Runner og dro på kino og såg den sammen med en kjekk gjeng. 

   

 

3 kommentarer

3 thoughts on “MITT 2014 : JULI – SEPTEMBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *