DET ER SNART OVER

Categories HVERDAG

Hei, dere ♥ Den siste uken har ikke vært så veldig enkel, uendelige skolearbeidet og obligatorisk undervisning. De siste dagene har jeg stresset mer enn hva jeg egentlig bør gjøre både med skolearbeidet, eksamenslesing og bloggen. Så jeg velger nå å ta meg noen dager fri til eksamensmarerittet er over, for de siste dagene har jeg vært veldig utmattet. Så da velger jeg istedenfor å ha dårlig samvittighet for å ikke kunne oppdatere bloggen så gir jeg nå beskjed til dere at jeg tar meg noen dagers pause for jeg trenger å fokusere 110% på eksamen. Håper dere har forståelse for dette og venter noen dager på meg. Da er jeg forhåpentligvis tilbake for fullt i gamle, gode meg. Ønsker dere en riktig god helg. Klem ♥

  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *