JULEKONSERT MED ANITA SKORGAN

Categories HVERDAG

I kveld har jeg hatt et avbrekk fra pensum, bøker og notater, noe var utrolig deilig! Var på Anita Skorgans julekonsert sammen med mamma, pappa og søsteren min på Thon Hotel / Fosnavåg Konserthus ♥ konserten var utrolig nydelig så fikk vi høre et spesielt juleeventyr som aller fleste har vokst opp med – og det var helt rørende. Anita Skorgan har alltid vært en favoritt her hjemme ved juletider, er iallefall spesielt de sangene jeg liker spesielt godt, samt andre julefavoritter er fast innventar i bilen vår. Nå kan endelig julen bare ringe inn. Vel jeg må vel kanskje bli ferdig med eksamen først? Ha en fin kveld mine kjære lesere ♥

. . . . B I L D E R  F R A  K O N S E R T E N . . . . 

  

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT I DAG? ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *