FØRSTE DESEMBER

Categories HVERDAG

God morgen og GOD JUL!!! Herregud det er første desember allerede. Gårsdagen ble utrolig koselig for det første søndag i advent , julestjernen og adventstakene kom opp i nesten alle vinduer – og fikk enda mer julestemmning enn hva jeg hadde fra tidligere ♥ ♥ 
Denne dagen tror jeg mange har ventet på og gledet seg til. Da snakker jeg hvertfall for meg selv! Desember er definitivt min favorittmåned. Den innebærer så mye kos, hygge og kjærlighet! Høre på julemusikk, se julefilmer og spise kakemenn, pepperkaker og drikke kakao så mye jeg vil så listen min er evig lang ♥ og årets julekalender som skal gå på barne-tv i år er en favoritt her ♥ 
Selvom jeg savner de gamle seriene som Amalies Jul, Jul i Skomakergata og jul i blåfjell – men jeg er vel ikke alene om det, eller?

  
Det blir koselig! Hva gleder du deg mest til i desember? ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “FØRSTE DESEMBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *