SANGEAN DAB-RADIOER

Categories ANBEFALING

Jeg er medlem hos LikenShare noe som jeg anbefaler til dere alle sammen. Det er spesielt ypperlig å bli tester av ulike produkter dersom du har blogg.  Denne gangen søker jeg meg inn som ambassadør for Sangean DAB-radioer, og er mest kjent for høy kvalitet, utsøkt lyd, og spesielt for sine unike egenskaper på DAB mottaksfølsomhet. Jeg har også bare hatt positive opplevelser tidligere med DAB-radioer generelt, og jeg har blitt fullstendig avhengig av det selvom jeg hører på radio når jeg er på soverommet eller i bilen, siden det er der jeg har radio. Dere kan lese om mine tidligere erfaringer med DAB-radio fra tidligere finnere dere her

Når jeg hører på Radio, går det for det meste i musikk som spilles på P3! Det er en favoritt kanal som jeg våkner til om morningen, noe som er en flott start på dagen når jeg får høre på favoritt kanalen min og den fortsetter når jeg kjører til skolen i bilen min! 
Det skulle nesten bare mangle at jeg fikk bruke DAB-radio andre plasser hvor det hadde vært mulighet, derfor er DAB-radioer fra Sangean til perfekt bruk, spesielt hos meg. 

// samarbeid og reklame via Likenshare

5 kommentarer

5 thoughts on “SANGEAN DAB-RADIOER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *