BACK FOR MORE

Categories HVERDAG

God søndagskveld! Håper dere har hatt en strålende helg! Mange synes kanskje det er trist at helgen snart er over, og det er jeg forsåvidt enig i! Jeg er ganske glad i søndager fordi det betyr planlegging av den nye skoleuken med blanke ark som skal fylles ut!
Denne helgen har gått så alt for fort at det er nesten litt trist. Men det er vel bare et tegn på at den har vært bra, ikke sant? haha!

Nå sitter jeg hjemme etter en arbeidsdag på Resturanten og tar nå igjen tapt arbeid med bloggen og det er godt å få det ferdig! 
Etterpå skal jeg planlegge uken + trening, og det vil bli fokus på en god blanding av styrke og kondisjon. I can’t wait for it! 

Uansett, jeg håper dere får en knall start på den nye uken. Gjør den til den beste ♥ for det skal jeg!

1 kommentar

1 thought on “BACK FOR MORE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *