HAPPY NEW YEAR

Categories HVERDAG

Heii og godt nyttår, kjære dere ♥ 
Jeg hadde den perfekte avslutningen på 2014 og en perfekt start på 2015. Hadde en fantastisk nyttårsfeiring både hjemme og hos familien til min kjære. I dag startet dagen med blanke ark og 365 nye muligheter.  Dette året skal jeg utfordre meg selv, ta flere sjanser og satse. Så jeg skal gå gjennom hele 2015 med et ordtak som jeg fikk i julegave av ei god venninne som passer meg helt perfekt og det er the only way to do great work is to love what you do! De siste dagene har jeg også postet mitt 2014 og det er egentlig litt rart å tenke på at 2014 gikk så ekstremt fort og jeg lærte så veldig mye gjennom det året. Jeg skal lage mål, som jeg vet jeg kan/skal klare å gjennomføre selvom det også sies at det er i motbakke det går oppover så skal jeg ikke gi opp dette!

GODT NYTTÅR MINE KJÆRE LESERE ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “HAPPY NEW YEAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *