BIRTHDAY GIRL

Categories HVERDAG

Håper alle har fått en fin start på uka! Hver mandag er jeg trøtt, noen ganger mer og noen ganger mindre. I dag var seriøst våken når klokka slo 07:00, og har vært våken siden! Dagen startet fantastisk og dagen har bare blitt bedre og bedre ♥ For idag har jeg bursdag og jeg har blitt hele 23 år – og både familie og venner har gjort dagen perfekt ♥ tidligere i dag har jeg vært på ninas cafe og spist bursdagslunsj sammen med ei av jentene mine! Maten var forresten like god som alltid og jeg favoritten min er pastasalat med kylling & bacon. Dagen har vært helt amazing og dagen er fremdeles ikke ferdig enda – blir enda mer feiring senere ikveld ♥ 
Hvordan har dagen deres vært idag? Det er vel mange av dere som har høstferie? 


Bildene er tatt av søsteren min og bloggen hennes finner dere her

13 kommentarer

13 thoughts on “BIRTHDAY GIRL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *