BACK TO ROUTINES

Categories HVERDAG

Dere skjønner at hverdagen er tilbake når jeg begynner å blogge om rutiner og hvordan skoledagen har vært! Egentlig så hater jeg å stå opp ekstremt tidlig bare for å dra på skolen, men selvfølgelig jeg holder på med det viktigeste og det er å få en utdanning jeg er stolt over og at jeg snart kan si at jeg er en barnehagelærer! Jeg startet på skolen til et ok tidspunkt denne morningen, så jeg fikk ikke bare god tid til å spise god frokost og sminke meg, men jeg slapp også å stresse rundt som en vill apekatt i jungelen! 🙂

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen, og skal snart starte på leksene! Det er greit å starte med gode rutiner for lesingen 👍 og det er bedre å være foran enn langt bak når det gjelder lesingen, for på høgskolen er det opptil deg selvom du faktisk ønsker å lære noe, men de fleste timene er obligatoriske og du kanskje føler at det meste som blir undervist i timene er noe du kunne ha lært deg selv ved å lese i en bok – så er det heller ikke alltid like enkelt, men det kan være enklere om du har en gode rutiner, at du setter av kanskje 2 timer hver dag etter skolen og leser! Vel, håper at alle lesere har hatt en fin skoledag!

 HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT I DAG?

4 kommentarer

4 thoughts on “BACK TO ROUTINES

  1. Det å komme inn i gode rutiner med pensumlesing er super viktig fra starten! 🙂 Detter du først av lasset der, så henger du etter i alt igrunn 🙂 Har selv vært på jobb i dag, og selvfølgelig lesing 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *