FADDERUKE

Categories HVERDAG

Denne uken har vi fadderuke som er en slags bli-kjent uke. Jeg deltok som ny student sist skoleår, men dette skoleåret skal jeg delta som fadder for de nye studente på Høgskolen i Volda! Her blir de som er faddere delt opp i ulike faddergrupper, og kanskje innen for det en studerer, og vi blir kjent med de nye studentene og viser dem rundt på skolen. Jeg satt iallefall stor pris på fadderuken for jeg kjente egentlig bare bestevenninnen min, Anne. Og siden vi fikk ha en bli-kjent-uke gjorde underverker på all kontakt med de jeg har kontakt med fra klassen i dag og alle er kjempehyggelige så jeg ser frem til dette året også sammen med klassen på barnehagelærer-utdanningen. Hurra! Håper alle studenter for en fin fadderuke, selv hvordan været ser ut.

  

SER JEG NETTOPP DEG PÅ HØGSKOLEN I VOLDA I DAG SOM NY/GAMMEL STUDENT?

2 kommentarer

2 thoughts on “FADDERUKE

  1. Vi har bare 2 dager med bli-kjent på vgs i Kvinesdal, så det er jo ikke så mange dager på å bli kjent men det er jo ikke så utrolig mange elever heller som det er på et universitet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *