INNKJØP FRA TYRKIA/SIDE

Categories VIDEO
7 kommentarer

7 thoughts on “INNKJØP FRA TYRKIA/SIDE

  1. Her er alt som garantert er fake: Adidas-genser, Adidas-bukse, Adidas-shorts, Adidastopper, MICHAEL KORS VESKE OG LOMMEBØKER, BEATS og alt annet forsåvidt…
    Håper for all del du er klar over at alt dette er fake! Det eneste jeg ville frarådet sterkt fra å kjøpe fake, er headset og ørepropper, det kan være litt farlig…. Håper for all del du ikke strutter rundt i byen med MK-veske o lommebok og sier det er ekte 🙂 100% fake! Jeg ville heller ikke kjøpt en slik veske med så tydelig, fake logo, men deg om det 🙂 Som sagt, Adidas-tøy og slikt synest jeg er helt greit å kjøpe fake, bare du er klar over at det ikke er ekte vare 🙂

  2. Ensomikkelikertyrkiafordideter: Jeg er fullstendig klar over alt jeg har kjøpt er fake. Men som jeg sier til meg selv – det er bedre å kjøpe fake enn å kjøpe ekte når du er STUDENT + at FAKE varer mer eller mindre like lenge som EKTE! Jeg bryr meg svært lite oppi om folk flest mener at når en skal kjøpe ting så bør det være ekte. Jeg går min egen vei om jeg så lever på at de meste er fake 🙂

  3. Mange som kjøper Beats i Tyrkia får de fort ødelagt av ingenting og det er ikke bra lyd på de. Heller kjøpe ekte, ikke beats pga prisen, men et annet bra headset til ca. En 1000,det har bra lyd og varer lenge. Du bruker det jo sikkert hver dag!

  4. Ensomikkelikertyrkiabarejalla: Om jeg bruker det hver dag gjør meg ingenting – jeg har opplevd mye som har blitt kjøpt ekte før at de har like bra utholdenhetstid på både ekte/fake. Og jeg vil heller kjøpe et headsett som kanskje varer i 9 mnd og er fake til en billig penge enn å kjøpe et headsett til ca 1000 kr over 1000 kr og varer i 9mnd. En bytter ut headsett hele tiden jo.

  5. Lover deg at fake Beats ikke holder ut i daglig bruk i 9 mnd……. Men gjør som du vil! Ikke ment som kritikk mot deg 🙂

  6. Ensomikkelikertyrkiafordideter: Det er da godt å høre. Men der igjen er det jo bedre å kjøpe ting som ikke holder lenge igjen for det kommer alltid noe annet en har lyst på senere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *