PAKK MED MEG, TYRKIA 2014

Categories VIDEO

HVA SYNS DERE OM FILMEN?

6 kommentarer

6 thoughts on “PAKK MED MEG, TYRKIA 2014

  1. Såå fin video, synes det er så spennende når en god blogger videoblogger<3
    Hadde satt pris på om du hadde tatt en titt innom min blogg!

  2. Hvor skal du i tyrkia og hvor lenge? Skal du med familien din eller kjæresten din? 🙂
    Håper du blogger frå tyrkia mens du er der 😀

  3. Mari: Jeg skal være i tyrkia omtrent 1 uke. Jeg skal sammen med familien min og jeg satser på at det blir litt blogging mens jeg er i tyrkia, men vet ikke hvor mye – men blir iallefall en god del oppdateringer om turen og opplevelsene dersom jeg ikke finner internett etter turen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *