💗 MY BEST FRIEND 💗

Categories HVERDAG

Jeg vil bare si hvor mye jeg setter pris på Karianne som en av mine aller beste venner. Hun er en helt unik person som man alltid kan ha det utrolig koselig sammen med, og jeg bare elsker måten hun er på! Hun er virkelig en helt fantastisk jente som er verdt å beholde som bestevenn. Vi startet i samme klasse i høst men vi fikk ikke skikkelig kontakten før i februar, og har vært bestevenner siden da. Vi fikk utrolig god kontakt og fant ut at vi var heeelt like når det kom til humor og personlighet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne 💗 for jeg vet ikke hvem som skulle ha gjort skoledagen unik? Og hvem skulle jeg hatt det gøy sammen med? 💗

  
Er det noen jeg kan stole 120% på så er det Karianne! jeg forteller henne alt og jeg vet at hun ville holdt på mine hemmeligheter uansett hva det skulle ha vært. Hun er helt spesiell og jeg vil ikke miste henne, og jeg er utrolig glad i deg snuppa og jeg håper på å ha deg som en bestevenn resten av livet! Setter utrolig stor pris på deg. I LOVE YOU 💗

  

💗 KJEMPE GLAD I DEG 💗

2 kommentarer

2 thoughts on “💗 MY BEST FRIEND 💗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *