FØRSTE JULI

Categories HVERDAG

 Hei og god tirsdag ♥ Min tirsdag har faktisk vært ganske god til nå, og jeg sov helt til halv 9! Hvordan har deres morgen vært? Jeg har hatt en ganske rolig tirsdagsmorgen og det er veldig deilig! Det er også første juli idag – seriøst som tiden virkelig flyr!!! Har vært en liten tur i sentrum med Hanne for litt handling til middag med familien idag. Hva skal dere gjøre i dag?

GUESS WHAT? Fikk nettopp telefon fra jobben, og jeg skal på jobb senere i dag, gleder meg til jobb med verdens beste ♥

  

 snakkes senere! xoxo

8 kommentarer

8 thoughts on “FØRSTE JULI

  1. Du er utrolig søt! Det må jeg bare si! 😀 fint å høre at tirsdagen din har vært fin! 🙂 er slik det skal være, gjerne alle dager, til og med mandag! ;p min morgen var ganske fin egentlig! stod opp til sol og varme og var en tur i byen med en vennine! ^^, vi spiste lunsj og is i finværet og bare nytet dagen! ^^, kos deg på jobb i dag da ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *