> KVELD UTE PÅ BY’N

Categories HVERDAG

Hei dere! Gårsdagen var kjempekoselig! Dro til fosnavåg brygge som er utsted om natten! Men uansett, hadde et langbord fyllt opp av fine folk, så dette ble jammen en braaaa kveld! Jeg har ferie fra jobb, og da feires det sammen med fine jenter og gutter! hærli. Ellers har jeg Karianne på overnattingsbesøk, og da var det greit å vise hva fosnavåg-by har å tilby en lørdagskveld ute på byen ♥ 
Skulle gjerne gitt dere noen bilder men har “nettopp” stått opp, og er ikke helt fotogen på morningen, vi tar det senere! *selfies*

  

Jeg skal også blogge om fosnavåg rock arrangementet og det som hører til der. Dette blir spennende og siden jeg meldte meg som blogger for arrangementet blir det nok sikkert kjempegøy! Så dette her er ikke det siste dere hører om fosnavåg-by på bloggen ♥

snakkes senere! xoxo

2 kommentarer

2 thoughts on “> KVELD UTE PÅ BY’N

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *