PROGRAM : POPCORN-TIME

Categories ANBEFALING

Har dere hørt om Popcorn-Time? Det er ikke lenge siden jeg oppdaget det, og jeg må si meg overrasket over det programmet! Jeg kan ikke så veldig mye om det enda, men det jeg vet er at det er gratis og du kan se de filmene og tv-seriene du ønsker! Jeg føler det passer meg og mitt forbruk perfekt, samt at jeg er daglig bruker av netflix fordi jeg har Apple TV! Men nok om apple og mer om popcorn-time! Har du lyst til å se dine favorittserier og mye mer? Da anbefaler jeg popcorn-time! Bli overrasket over hvor bra dette programmet faktisk er, og det positve med det hele er at jeg kan se det på storskjerm pga muligheten fra Apple TV!! ♥

Eneste du må gjøre er å laste det ned enten du har mac eller pc! Lurer dere på hvordan, så spør meg!

6 kommentarer

6 thoughts on “PROGRAM : POPCORN-TIME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *