HVA HAR DU I VESKA DI?

Categories HVERDAG

Har fått mange spørsmål på bloggen den siste tiden om litt sånne ting som dette, litt utenom det vanlige! Det er alltid gøy for andre å vite hva nettopp du har i veska di! Så idag skal jeg vise hva jeg har i veska mi, herregud! Bruker veske på bilde under, den er en favoritt og jeg bruker den spesielt når jeg skal til sentrum og når jeg vil bruke veske den dagen! For jeg tar som oftes enklest utvei og tar lommeboken under armen, og legger den i første handlepose som jeg har kjøpt om jeg kjøper noe jeg har lyst på! ♥

Lommebok må såklart alltid være med overalt, er jo det mest viktigeste! Solbriller er greit å ha på lur dersom solen skulle stikke frem, og jeg hater å få sol i øynene når jeg er ute å kjører for jeg blir litt “blind” og digitalkamera er alltid flott å ha med seg for plutselig ser du noe du bare må ta bilde av og speilreflekskamera er for tungt å ha i veska og mobilen er den aller viktigeste om “mest viktig” med lommeboken, har jeg ikke mobilen min med så er det som at jeg ikke overlever den dagen!

Nøkler må jeg alltid ha med enten for å komme meg hjem, inn på jobb og ikke minst for at jeg kan kjøre til å fra jobb og Ipod er viktig for meg dersom jeg skal sitte på skolen og ikke gjøre noe som helst og kan nytte musikk i timen, er alltid ipoden perfekt til å bruke der, men også fordi jeg kan koble den til CD-spilleren i bilen med AUX (im to old for CD) og tyggis er godt å ha der så jeg har noe jeg kan tygge på mens jeg kjører, + det smaker godt og gir dei god munnånde til du får pusset tennene og briller kommer trolig på tredjeplass om å “må ha” i vesken, for jeg har dårlig syn og da må jeg bruke briller! 

HAR DERE NOE AV DET SAMME I VESKEN? 

SKAL JEG LAGE VIDEO AV HVA JEG HAR I VESKEN?

8 kommentarer

8 thoughts on “HVA HAR DU I VESKA DI?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *