SERIEANBEFALING

Categories ANBEFALING

Jeg tror de fleste bloggere og lesere syns det er hyggelig med anbefalinger. Og nå ønsker jeg å snakke litt om seriene som jeg følger med på. De står ikke i rekkefølge, og jeg skriver mine favorittserier denne gangen. Kanskje det kommer flere anbefalinger av serier, dersom dere liker denne type anbefaling. Håper dere vil like innlegget, kos dere.

Pretty Little Liars
Her følger vi livene til Spencer Hasting, Hanna Marin, Emily Fields og Aria Montegomery – hvor det starter med at jentene faller fra hverandre når deres “leder” Aliso Dilaurentis forsvinner. Aria Montegomery kommer hjem fra Europa etter å vært der sammen med familien i et år. Et år senere er hun tilbake i Rosewood, Pennsylvania og jentene starter å motta mystiske meldinger fra “A”. Denne “A” truer med å forteller alle deres dypeste hemmeligheter. Først tror jentene at det er Alison, men når liket hennes blir funnet innser de at noen andre kjenner til alle hemmelighetene deres, inkludert bare de hemmeligheteen som Alison skulle kjenne til. “A” forfulgte også Alision som jentene finner ut senere, og jentene finner ut mer og mer både om “A2 og Alison’s forsvinning, alt mens de risikerersine egne liv og havner alltid i problemer.

 
 

HAR DU SETT PRETTY LITTLE LIARS? HVA ER DIN FAVORITTSERIE?

 

3 kommentarer

3 thoughts on “SERIEANBEFALING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *