OPPSUMMERING

Categories HVERDAG

De siste dagene har bloggen blitt nedprioritert pga maritim sommerfestival her. Jeg har vært jobb hele den helgen fra torsdag til lørdag, og det har vært en fornøyelse å jobbe og spesielt sammen med en slik fantastisk gjeng som jeg jobber sammen med her. Slike dager hvor vi alle jobber samtidig, og samarbeider er slike dager som viser at vi er flinke og sterke, som er et flott team! ♥

FREDAG
Var i sentrum sammen med søsteren og broren min for å se i butikker mens det fremdeles var stille i sentrum og ledig parkering. Før jeg senere var på cafébesøk sammen med Linn og Anna, og deretter gikk vi rundt i sentrum å såg på utvalg som var i butikken. Jeg begynte på jobb fra kl. 19:30-03.30 siden vi serverte havets festbord (buffet) og hadde åpent til sent siden vi hadde trubadur..

  

LØRDAG
Dagen har ikke blitt brukt til stort, har vært hjemme på morningen og senere var det jobb fra 16:00-04:00! Men jeg klager ikke ♥ Dagen var helt grei og møtte både kjente og ukjente, og det var utrolig koselig å møte venner som stakk innom for en drink osv. Vi hadde havets festbord (buffet) på jobb i dag også, og hadde selvfølgelig trubadur som sang og spilte for gjestene. For de som såg meg, viste at jeg var dørvakt deler av kvelden sammen med kjekke kollegaer. Håper iallefall at alle har hatt en fin kveld, jeg hadde.

HVA HAR DERE GJORT DENNE HELGEN?

1 kommentar

1 thought on “OPPSUMMERING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *