GIVEAWAY (AVSLUTTET)

Categories KONKURRANSE

Jeg føler aldri jeg får vist hvor mye jeg egentlig setter pris på dere lesere! Selv syns dere jo det er null stress å klikke innom bloggen min, men jeg må virkelig si at det betyr masse for meg at dere først og fremst leser bloggen min, men til dere som kommenterer – jeg blir så glad! ♥ Derfor har jeg tenkt å ha en konkurranse til alle dere snille lesere!

Det eneste dere trenger å gjøre er å skrive i kommentarfeltet at “du er med” – så vil jeg trekke en heldig vinner i løpet av uken! Og det er hemmelig hva premien er, men prisen ligger på omlag 800kr. 

 

VINNEREN ER KONTAKTET, OG DET ER KATRINE DRABLØS! 
brukte random.org til å trekke vinneren – det kommer flere giveaways senere i sommerferien 

23 kommentarer

23 thoughts on “GIVEAWAY (AVSLUTTET)

  1. Fin onsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
    Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
    Ellers ønsker jeg deg en god dag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *