GOD MORGEN

Categories HVERDAG

Hei! Alle har vell stått opp, så litt domt å si god morgen. Jeg våknet rundt 08:00, og ble liggende å surfe inne på instagram, snapchat og facebook. Jeg spiste en rask og lett frokost sammen med mamma og søsteren, og såg på opptak av fav. programmer. Jeg sovnet egentlig ikke før sent i natt for jeg ble liggende å snakke med kjæresten min på telefon, etter jeg kom hjem fra jobb. 

Vel . . . . om ikke så lenge kommer det en konkurranse her på bloggen, siden det er lenge siden og jeg har lyst å gi noe til dere ♥

HVILKE PLANER HAR DERE FOR DAGEN? 

2 kommentarer

2 thoughts on “GOD MORGEN

  1. Tidligere ordnet gave til minste gullet.. så resten av dagen blir det å slappe av å strikke litt mer på dåpskjolen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *