Du får mer radio med #digitalradio

Categories HVERDAG

Etter at jeg fikk min første bil har jeg begynt å høre mer på radio, og det er spesielt når jeg kjører rundt i bilen for å komme meg avgårde til arbeid. Og radioen kommer til å bli flittig brukt i bilen når jeg skal begynne å kjøre til skolen innimellom også. Snart eksisterer ikke vanlig FM-radio, og det er bare DAB-radio! Hvorfor DAB-radio? DAB-radio vil si at norsk radio skal bli digitalisert. Du vil få tilgang til alle de kjente radiokanalene, sammen med flere helt nye kanaler, og Digital radio gir deg en spesiell opplevelse med klar lyd. Personlig kunne jeg tenke meg å gå til innkjøp av radioen du ser under, GENEVA for jeg syns den er kjempe fin, stilig og passer meg spesielt med tanke på stilen jeg har hjemme. Men den fra PURE virker til å være enkel å stille inn og lett å vite hvilken kanal man befinner seg på. 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Du får mer radio med #digitalradio

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *