GOD MORGEN

Categories HVERDAG

God morgen! Sto opp for en stund siden, men inatt vet jeg ikke hvor mye jeg sov, bare at det var sinnsykt lite. Da jeg sto opp idag kjente jeg at det å være å raave rundt i sentrum sammen med Linn til klokken 03:00, men jeg hadde det verfall veldig gøy og det gikk i mye jentesnakk. Jeg brukte også flere minutter av morgenkvisten til å våkne, dusje og spise frokost før jeg skal på jobb. . 

Nå skal jeg snart fyke avgårde på jobb for noen timer – før det bærer hjem igjen for kos og familiehygge der vi inntar Lia’pizzaen. Jeg ønsker å si TUSEN takk for alle kommentarer jeg har fått i det siste, er ikke alltid jeg klarer å svare på alle, men jeg prøver ♥


arkivfoto

Hvilke planer har du/dere for en fin dag som denne?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *