FØRSTE EKSAMEN

Categories HVERDAG

Hei lesere ♥ tirsdag fikk vi utlevert hjemmeeksamen på fronter, og fikk skrevet ned 638 ord første dagen, som var en bra start. Onsdagen samlet jeg og Karianne oss på høgskolen for å skrive enda flere ord, og hadde det ikke vært for at jeg valgte å reise til Volda for å skrive, hadde jeg ikke kommet såå langt at jeg avsluttet den dagen med 1832 ord, og det var kanskje for at vi ikke hadde TV eller annet som forstyrrelse og det eneste som forstyrret var bøker som falt i gulvet, snakking og latter. Igår ble det å avslutte oppgaven med små justeringer og få nok ord til å kunne levere den på høgskolen.

I dag var jeg og broren min i Volda for å levere oppgaven + han skulle få fikset speilet på bilen sin = to fluer i en smekk! Og jeg gjorde også noe annet, som jeg vil avsløre senere på bloggen! Så dere får bare vente, kommer på bloggen senere! snakkes xoxo!

HVORDAN HAR DE SISTE DAGENE VÆRT?

3 kommentarer

3 thoughts on “FØRSTE EKSAMEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *