OFFSIELT!

Categories HVERDAG

Hei dere ❤ idag hadde jeg min siste offiisielle undervisningsdag og det eneste som gjenstår er eksamen i SRLE og NHR. Shiiiit! 👎 Eneste positive med eksamen er at det snart er sommerferie og jeg føler jeg trenger det mer enn noe annet! Hva med dere??? Denne uken har klassen virkelig fått merket det skikkelig, rekner med at jeg våkner opp med gangsperre i hele kroppen i morgen. Har hatt svømming 3 ganger denne uken og 2 ganger med uteaktiviteter på 4 dager. Jeg valgte også å ta livbergingsprøven idag, og det gikk supert for jeg trodde egentlig aldri at jeg kom til å klare å gjennomføre den. Bestemte meg i siste minutt for å ta den.

 

1 kommentar

1 thought on “OFFSIELT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *