SOMMERFERIE

Categories HVERDAG

Idag ble jeg ferdig med eksamen, noe som gikk helt OK. Vanskelig å si, men deilig å være ferdig! ENDELIG er det sommerferie. Herregud, det har ikke gått opp for meg helt enda! Fy søren, tiden har gått ekstremt fort. Vel, nå kan jeg vel si det offesielt; GOODBYE FIRST YEAR OF COLLEGE! Akkurat nå er jeg sammen med Karianne, siden det er avslutning med klassen kl. 17:00, så valgte jeg å være igjen i Volda, noe som Karianne spesielt mente var et utrolig godt valg. Har tatt med meg kamera mitt, men vet ikke hvor mye jeg får bruk for det – men det blir kanskje noen bilder? snakkes i morgen – skal rett på jobb senere! xoxo

   

HVILKE PLANER HAR DERE? HAR DERE FÅTT SOMMERFERIE?

4 kommentarer

4 thoughts on “SOMMERFERIE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *