FRI FRA STUDIENE!

Categories HVERDAG

Kunnskapsprøven i SRLE er gjennomført og godkjent!!! Nå skal jeg ta fri fra studiene og bare slappe av før eksamenslesing starter. I dag har jeg vært sammen med Karianne og vi tok prøven sammen, utrolig motiverende! Jeg er såååå heldig som har henne ♥ ♥ Jeg tok turen til Volda for å ta prøven dersom fronter skulle finne på å bryte sammen, siden det skjer altfor ofte her på høgskolen. 

   

Jeg har også vært på besøk hos Helene og Daniella – utrolig koselig og se begge igjen – og håper det ikke blir lenge til neste gang! Daniella er såå søt, og hun er bare så god – er så lett å bli glad i henne! Fikk også levert en forsinket bursdagsgave til henne som hun likte veldig godt. Og Helene ble også fornøyd for hadde det vært i rett størrelse hadde hun brukt det selv! Hyggestund ♥ ♥

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT ?

2 kommentarer

2 thoughts on “FRI FRA STUDIENE!

  1. Høres ut som du har hatt en koselig dag! Lykke til med alle eksamene når de kommer! 😀 Det fikser du nok suuuupert 😀
    Jeg har hatt en kjempe fin dag. Nyter at det er så fint vær ute! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *