BOOM!!!

Categories HVERDAG

BOOM! Fikk litt panikk da jeg plutselig innså at jeg har kunnskapsprøve i SRLE i morgen!?! Så har ikke annet valg enn å sitte med nesen ned i boken og plutselig eksploderte det i skolearbeid. Jeg for henge i for her er det ingen tid å miste = lese hele dagen lang!

Tenkte bare å stikke innom for å si Hallo! og vise at jeg fremdeles er seriøs ang. bloggingen min! Har jobbet hele helgen og hatt tilbakefall pga. sykdom – så har ikke hatt mye søvn denne helgen og er veldig utslitt! Det gjør det ikke bedre med at jeg er fulltids student og jobber mye, men jeg liker det slik det er – og jeg må bare få tid til å slappe av. Men den dagen kommer nok snart også. 

For flere bilder – sjekk instagram @gunnnis

HVILKE PLANER HAR DERE FOR DAGEN?

4 kommentarer

4 thoughts on “BOOM!!!

  1. Hei Bestevennina mi <3
    Jeg skal handle inn noe god mat til meg og min kjæreste , feire 1 års dagen på etterskudd med vin og øl til maten 😀
    men du vennen , åssen får du sånn ustende på bildene dine ? åssen program bruker du til å redigere bildene dine i `? <3
    GLAD I DEG BESTEVENN<3

  2. Pass på så du ikke går på en slik smell som jeg gjorde, jobbet fulltid og så var det full stopp i 1mnd og det endte med å ligge i 4 uker med utbrenthet i kroppen! Pass på helsa di og vær flink å si fra når du kjenner du ikke klarer å jobbe!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *