I´M BACK ..

Categories HVERDAG

Da er jeg tilbake, full av motivasjon etter flere dager uten blogging. Selvom jeg syns det har vært deilig å være borte fra bloggen, har ikke hverdagen vært en dans på røde roser. Må innrømme at denne uken har vært helt forferdelig med prøve og innlevering av arbeidskrav, men endelig er jeg ferdig med denne uken – men det starter igjen neste uke, dessverre! Bare 5 uker igjen, fantastisk!

Jeg skal uansett bli flinkere med bloggen! Det er mye spennende som skjer fremover på bloggen, så jeg ser virkelig fremover. .♥. .
Nå har jeg nettopp spist middag sammen med familien, og skal om ikke alt for lenge dra til kjæresten min for kvalitetstid og kos ♥
Før det blir en skikkelig kickstart på jobbhelgen imorgen.  Håper dere får en fredagskveld – så snakkes vi snart igjen 🙂

HVA HAR DERE GJORT I DET SISTE, KJÆRE LESERE? ♥ 

1 kommentar

1 thought on “I´M BACK ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *