UKENS SPØRSMÅL

Categories HVERDAG

Kan du ha sminkevideo? Ja, har hatt det tidligere – men det kommer om ikke lenge en videoblogg ut på bloggen – vent å se! 

Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? 2,6 år 

Kunne du tenkt deg å være modell? . . . Det var kanskje en drøm som liten – men har ikke lyst det nå! 

Når begynte du med sminke? 10 klasse – men begynte ikke for fult før på første året på videregående!  

Krangler du mye med foreldrene dine? Kan ikke si vi krangler – men vi kan diskutere ofte og veldig lenge!   

Hva syns du om ungdommer under 18 som drikker?
. . . . Dette er et vanskelig tema! Jeg ønsker ikke å si noe feil – eller at dere skal tolke meg feil. Det er egentlig greit – så lenge det ikke går over styr, jeg vet at når jeg var 15-18 år så drakk de fleste i klassen min, jeg rørte vel å merke ikke alkohol før den dagen jeg ble 21 år og var ute på “byen” med venninnen min Yuliya for første gang! Det er heller ingen hemmelighet at ungdommer under 18 år drikker når de er på fest, det er alt for mange gjør dette – og foreldrene vet, politiet vet og det er bare slik det har blitt? Det er selvfølgelig ikke positivt å starter så tidlig som 13-15 år med drikking av alkohol. Men det er slik folk tenker tilbake på at de skjønner selv ikke hvorfor de gjorde det når de gjorde det – og at flere av dem har blitt mer fornuftig nå når de blir eldre – for de vet mer og gjør kanskje andre valg, og de gjør det som passer dem best. Et tips : TA DET MED RO! Husk : Du kan fremdeles dra ut på fest uten å ha alkohol i systemet. Ungdommer liker å møte kjentfolk, drikke å kose seg sammen med venner. Men som det er her ute hvor jeg bor – så er det ikke et alternativ for utested for de unde 18 år (eller vi har fredagstreffet og fritidsklubben som er utrolig bra arrangement). Men selv nå når jeg drikker – så har jeg et åpent og ærlig forhold til mamma og pappa, og de både kjører og henter meg fra utesteder. Har også en kjæreste som stiller opp som sjåfør! Skjønner dere hva jeg mener?  

Renser du huden din hver dag? Jeg renser huden min hver dag , 2 ganger daglig (må snart ha påfyll av produkter)! 

Er du fornøyd med rommet ditt? Ja.

Hender det at du er lei av å blogge? Noen ganger – når jeg ikke vet hva jeg skal blogge om!

Hva syns du om dårlig selvtillit hos andre, osv? Hva jeg skal si? Jeg hadde dårlig selvtillit i flere år før jeg begynte å blogge!

Er du flink på skolen? Ja, må være flink for å se resultater.

Bruker du speilrefleksen til å filme videoblogger? Nei – bruker et videocamera fra sony som heter handyman! 

Hvem er høyest av deg å søsteren din (hanneliiiisabeth.blogg.no)? Jeg, ofc! 


Er det noe du lurer på?  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *